onsdag 25 mars 2009

Hälsningar från Stockholm!

Ja, så var vi framme i Stockholm! Resan har gått över förväntan. Jag hade tur och hamnade längst fram i tåget där det fanns gott om plats för att ha vagnen uppfälld. Elmer somnade med en gång och sov 1½timme. När han vaknade åt vi våran medhavda lunch. Melvin tittade på film större delen av resan, och klagade bara 1 gång över att det var långtråkigt att åka tåg. Väl framme i Stockholm mötte Helena & Julia oss på stationen. Eftermiddagen tillbringade vi ute på en lekplats i solen efter att vi hämtat Wille hos dagmamman. Melvin och Wille fann varandra direkt och har lekt o haft roligt hela eftermiddagen/kvällen. Melvin var rejält trött efter alla dagens intryck, och somnade direkt på sin madrass nedanför Willes säng. Själv är jag också rätt trött efter att ha varit vaken sen fem i morse (det var då Elmer vaknade...), och skall snart krypa till kojs. Bihåleinflammatinen har som tur är lagt sig, känner mig bättre idag om än fortsatt förlyld och ont i halsen. Känner att jag kan behöva några timmars sömn!


2 kommentarer:

farmor sa...

Härligt att resan gick bra.Hoppas att din förkylning går över snabbt så att ni verkligen kan njuta av minisemestern.Ella och Alissa ska ha minisemester hos oss.
Kramar från oss

Anonym sa...

Va mysigt ni ser ut att ha det! Jag blir avis, vill också vara mammaledig och kunna hänga med på roliga Stockholmsresor! Men vissa får ju vara hemma och jobba och slita... Solen skiner i Gbg iaf! Hoppas ni har en fortsatt bra resa.
Hälsa Hellbergs.
Kram