lördag 6 mars 2010

Ny karriär

Ja, efter att ha funderat länge så har jag äntligen gjort slag i saken. Jag är numera säljare av Blingo, ekologiska barn- och mammakläder (och ett och annat pappa-plagg)! Tycker detta skall bli väldigt spännande och längtar tills visningskollektionen kommer med posten. Jag kommer självklart fortsätta med mitt vanliga jobb men jag tycker det skall bli väldigt kul att pröva på något helt annat vid sidan av sjukgymnastjobbet! Är ni nyfikna skall ni självklart gå in på www.blingo.se och kolla! Och hör av dig om du är sugen på en visning hemma hos dig!
/Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt Linda att du gör detta, det kanske är början till ett nytt arbetsliv! Jag kan mycket väl tänka mig att ha en visning om jag bara får tag i tillräckligt många mormödrar och farmödrar!
Kram från Anki