onsdag 27 januari 2010

Utmaning

Ja, idag är det min lediga dag och bägge barnen är hemma, relativt krya. Själv har jag för femtioelfte gången tappat rösten och låter värre än en kraxande kråka. Det blir en utmaning att vara hemma med två busfrön och samtidigt försöka vila rösten så mycket som möjligt. Egentligen borde jag spendera dan i fullkomlig tysthet men det lär bli svårt...

När det gäller Elmers röda tå så känner jag mig osäker på om den verkligen är bättre. Ringde barnmedicin nu på morgonen och hade hoppats på att få en tid idag för att visa upp den, eftersom vi ändå är lediga. Men tyvärr kunde de inte ordna någon tid förrän imorgon, så det blir till att krångla igen med att åka ifrån jobbet och åka fram och tillbaks till dagis... Jag skall på kurs torsdag & fredag så jag håller tummarna för att Fredrik har lite lättare att komma ifrån en stund imorgon. Sen tycker jag faktiskt att det räcker med sjukdomar och läkarbesök för ett tag!
Linda

1 kommentar:

HELENA sa...

Säger detsamma! Nu har vi haft våra kvoter för åtminstone Q1.

KRAM