måndag 4 januari 2010

Memme itta tooool

Killarna var på dagis idag och när jag hämtade Elmer på dagis så blev han hus glad som helst och kom springande mot mig och skrattade hela han. Efter att ha visat mig runt på alla teckningar och även ha försökt ta sig in i ateljen så sade jag att vi skulle gå och hämta Melvin på dagis så hängde Elmer villigt med och hämtade ytterkläderna i hallen. Där såg han en stol och när jag satte mig och skulle lyfta upp honom i knät blev han så otroligt arg. Memme (Elmer) itta toool upprepade han gång på gång och lade sig raklång på hallgolvet och skrek en lång stund tills en annan pappa kom och tog hans uppmärksamhet. Lite kul att språket börjar komma och han kan göra sig alltmer förstådd. Han har även kommit på neeee Memme när han inte vill göra något.

Fredrik

1 kommentar:

farmor sa...

Han är väl för härlig,jag kan se honom framför mig.
Kramar Farmor