lördag 13 september 2008

Man kan ju alltid försöka...

Fler av Melvins härliga kommentarer:

-Vill du ha en knäckemacka? frågade jag efter lunchen igår, eftersom jag själv inte var helt mätt.
-Nej tack mamma, jag tar nog en glass i stället tror jag, svarade Melvin.
Till hans besvikelse fanns inte det alternativet på menyn...

När vi kom till lekplatsen igår var där helt tomt. Melvin sa
-mamma, vem ska jag leka med?
-tja, här va ju inga andra barn, så vi får nog leka själva, sa jag.
-men mamma, jag tycker det är tråkigt att leka med dig...
Tja, vad svarar man på det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart mamma bus så är det inte lika roligt att leka med mamma som med sina kompisar!
Härlig sida Linda, den kommer jag att följa med stort intresse.
Ge Melvin och Elmer en kram från mig!
Kram till dig också från Anki